Psiakrew
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 System S.P.E.C.I.A.L.

Go down 
AutorWiadomość
Kovac Novak
Admin
Kovac Novak


Liczba postów : 28
Join date : 09/07/2018

System S.P.E.C.I.A.L. Empty
PisanieTemat: System S.P.E.C.I.A.L.   System S.P.E.C.I.A.L. EmptySob Sie 24, 2019 6:34 pm

System S.P.E.C.I.A.L. Latest?cb=20110427174104&path-prefix=pl

To akronim angielskich nazw głównych cech w systemie tworzenia naszej postaci, inaczej także zwanymi atrybutami, z którymi rodzi się nasza postać, a z biegiem czasu może je także ulepszać:

Strength (S) - Surowa siła fizyczna. Wysoka siła jest przydatna zwłaszcza dla postaci bazujących na cechach fizycznych.
Za każdy dodany Punkt Umiejętności do S, otrzymujemy na stałe efekty: +1 do Punktów Wytrzymałości (HP), +2 do Obrażeń w Walce Wręcz, +5 do Udźwigu.

Perception (P) - Percepcja - Percepcja określa twoje zdolności postrzegania otoczenia oraz jest twoim "szóstym zmysłem" oraz wpływa na celność z większych lub mniejszych odległości. Wysoka percepcja jest ważna dla strzelca wyborowego.
Za każdy dodany Punkt Umiejętności do P, otrzymujemy na stałe efekty: +1 do Celności, +1 do Obrażeń Krytycznych, +1 do Spostrzegawczości.

Endurance (E) - Wytrzymałość to ogólna sprawność organizmu. Wpływa na poziom zdrowia i prędkość męczenia się podczas działań fizycznych. Postacie z wysoką Wytrzymałością przetrwają nawet tam, gdzie inni nie potrafiliby.
Za każdy dodany Punkt Umiejętności do E, otrzymujemy na stałe efekty: +2 do HP, +2 do Odporności na Promieniowanie, +1 do Odporności na Trucizny, +2 do Kondycji.

Charisma (C) - Charyzma obejmuje urok osobisty i siłę perswazji. Modyfikuje szansę wpłynięcia na rozmówcę oraz ceny, które możesz wynegocjować. Wysoka Charyzma jest ważna dla postaci, które chcą wpływać na innych ludzi za pomocą słów.
Za każdy dodany Punkt Umiejętności do C, otrzymujemy na stałe efekty: +2 do Handlu, +1 do Retoryki.

Intelligence (I) - Inteligencja - wiedza, mądrość i umiejętność szybkiego myślenia. Wysoka inteligencja jest ważna dla wszystkich postaci. Wpływa na liczbę zdobywanych punktów doświadczenia.
Za każdy dodany Punkt Umiejętności do I, otrzymujemy na stałe efekty: +5% do Szybkości Uczenia się, +1 do Pierwszej Pomocy, +1 do Nauk Ścisłych.
Po przekroczeniu 7 Punktów Mistrz Gry losuje czy gracz dostanie dodatkowy Punkt Umiejętności do rozdania.

Agility (A) - Zręczność - Koordynacja i zdolność do sprawnego poruszania się. Wysoka zręczność jest ważna dla wszystkich aktywnych postaci.
Za każdy dodany Punkt Umiejętności do A, otrzymujemy na stałe efekty: +1 do Uników, +1 do Skradania się, +1 do Kradzieży, +1 do Walki Bronią Białą, +1 do Rzucania.

Luck (L) - Szczęście - to ogólnie pojęta przychylność losu. Wykorzystywany jest także przy Rzutach Spornych - jeśli wypadł remis, osoba z większym statusem szczęścia posiada pierwszeństwo lub lepszy efekt, w zależności od sytuacji. Postaciom z większym Szczęściem zdarzają się przychylniejsze losowe zdarzenia, zaś NPC mogą przynieść nam ciekawsze skarby, gdy gdzieś ich wyślemy, wzrasta także możliwość ich przeżycia w trudniejszych sytuacjach w trakcie podróży.
Za każdy dodany Punkt Umiejętności do L, otrzymujemy na stałe efekty: +1 do Hazardu.

Powrót do góry Go down
https://someonewilldie.forumpolish.com
 
System S.P.E.C.I.A.L.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Psiakrew :: Vademekum :: Księga Wiedzy-
Skocz do: